Інтернет-банкінг для бізнесу

Перед початком роботи з системою «МТВ Business» вам були надані:

  • логін;
  • первинний пароль на вхід до системи;

Якщо у вас відсутні будь-які із зазначених вище облікових даних, зверніться до адміністратора системи «МТВ Business» за номером телефону, що вказаний у лівому нижньому кутку сторінки входу до системи, для з`ясування параметрів вашого облікового запису.

Я забув пароль на вхід до системи

Увага! Якщо зазначений вами пароль виявився некоректним, не намагайтеся підібрати його - це призведе до того, що ваш обліковий запис буде заблоковано. Якщо введений пароль виявився помилковим, скористайтеся посиланням <b>Відновлення/Забули пароль на вхід</b> на логіновій сторінці. Після натискання посилання система відобразить поле, до якого вам необхідно ввести ваш логін і натиснути кнопку «Далі». На наступному кроці введіть до відповідного поля код підтвердження, який ви отримаєте в SMS на ваш фінансовий номер телефону, і натисніть «Далі». На наступному кроці система відобразить поля для введення вашого нового пароля та його підтвердження. Заповніть їх і натисніть «Зберегти». Система відобразить повідомлення про успішну зміну пароля, після чого ви зможете увійти до неї з відновленим паролем.

Я забув пароль до секретного ключа

Увага! Не намагайтеся підібрати пароль - це призведе до того, що ваш обліковий запис буде заблоковано! Якщо введений пароль до секретного ключа виявився помилковим, скористайтеся посиланням <b>Відновлення/Забули пароль на ключ</b> на логіновій сторінці. Після цього слід приступити до процедури відновлення сертифікату:

  • Введіть ваш логін та пароль на вхід до системи;
  • Введіть до відповідного поля код підтвердження, який ви отримаєте в SMS на ваш фінансовий номер телефону, і натисніть «Далі»;
  • На наступному кроці ви отримаєте на номер вашого фінансового телефону аварійний пароль. Введіть його до відповідного поля на формі додатку iSignDesktop і натисніть «Вхід»;
  • Вигадайте новий пароль до секретного ключа, введіть його до відповідного поля на формі, продублюйте, зазначте шлях до папки, де зберігатимуться ваші ключ і сертифікат, натисніть кнопку «Далі»;
  • В залежності від налаштувань банку, авторизація вашого запиту може бути виконана автоматично, в такому разі ви отримаєте відповідне повідомлення і зможете продовжити роботу в системі вже з оновленим сертифікатом.
  • Якщо налаштування банку потребують ручної авторизації, ви побачите вікно-повідомлення з інструкцією щодо подальших дій: вам буде необхідно переглянути та роздрукувати сформований сертифікат, підписати його і надати до банку;
  • Для перевірки наявності нових сертифікатів через деякий час знову спробуйте увійти до системи (введіть логін і пароль на вхід до системи):
    • Якщо сертифікати авторизовані, система видасть повідомлення про успішне завершення процедури відновлення сертифікатів, а також запропонує зберегти новий сертифікат - для цього буде потрібно ввести аварійний пароль, зазначити шлях та пароль до секретного ключа, а потім зберегти сертифікат (за замовчанням його буде збережено до папки завантажень вашого браузера). Наполегливо рекомендуємо одразу після збереження нових ключів/сертифікатів перенести їх до окремої папки, де зберігаються ваші ключі та сертифікати;
  • Після успішної авторизації й установки нових сертифікатів, використовуйте їх для підключення і роботи з системою.
  • Якщо сертифікати ще не авторизовані, система видасть повідомлення про те, що ваша заявка перебуває в черзі на розгляд. У цьому випадку спробу слід повторити пізніше.

Я втратив файли секретних ключів

У випадку втрати файлів секретних ключів або сертифікатів скористайтеся посиланням <b>Відновлення/Відновити ключ</b> на логіновій сторінці. Подальші дії є аналогічними до тих, що описані в розділі «Я забув пароль до секретного ключа».

Можливі причини:

Як очистити кеш браузера:

Для Google Chrome

  • натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Delete;
  • відкриється вікно «Очистити дані веб-перегляду», в верхній частині якого потрібно вибрати «Весь період»;
  • поставте позначку біля пункту «Кешовані зображення та файли» і натисніть «Очистити дані веб-перегляду».

Для Opera

  • натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Delete;
  • відкриється вікно «Вилучення даних щодо перегляду», в верхній частині якого потрібно вибрати зі списку «Від початку записів»;
  • поставте позначку біля пункту «Спорожнити кеш» і натисніть «Вилучення даних щодо перегляду».

Для Firefox

  • натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Delete;
  • відкриється вікно «Вичистити недавню історію», виберіть зі списку «Усю»;
  • залиште позначку лише біля пункту «Кеш» і натисніть «Вичистити зараз».

Для IE

  • в меню браузера виберіть пункт «Сервіс» (для відображення цього меню натисніть клавішу Alt);
  • у меню, що відкриється, виберіть пункт «Видалити журнал браузера»;
  • відкриється вікно «Видалення історії огляду», в ньому потрібно позначити опцію «Тимчасові файли інтернету» і впевнитися, що інші опції не позначені;
  • щоб завершити процес, натисніть «Видалити».

Як видалити тимчасові файли за допомогою панелі керування Java

  • натисніть «Пуск» - «Панель керування» – «Java»;
  • на панелі керування Java перейдіть до вкладки «Загальні» й клікніть «Налаштування» в розділі «Тимчасові файли інтернету»;
  • вам буде відображено діалогове вікно «Налаштування тимчасових файлів»;
  • натисніть «Видалити файли» в діалоговому вікні «Налаштування тимчасових файлів»;
  • буде відображено діалогове вікно «Видалення файлів і додатків»;
  • у діалоговому вікні «Видалення файлів і додатків» натисніть «ОК». Це призведе до видалення з кешу всіх завантажених додатків та аплетів;
  • - натисніть «OK» у діалоговому вікні «Налаштування тимчасових файлів». Якщо треба видалити з кешу лише певний додаток чи аплет, натисніть «Перегляд додатку» або «Перегляд аплету» відповідно.

Щоб поновити/установити Java-плагин:

  • перейдіть за посиланням https://java.com/ru/download/
  • натисніть кнопку «Завантажити Java безкоштовно»;
  • на наступній сторінці натисніть кнопку «Погодитися та почати безкоштовне завантаження»;
  • після цього запустіть щойно завантажений файл і дотримуйтесь інструкцій програми-інсталятора.